Alla inlägg under juni 2012

Av natalie bylin - 12 juni 2012 20:33

Då va man hemma igen efter att ha handlat, gick rätt så smidigt men jag måste dissa folk som inte kan ställa tillbaka vagnen som FOLK !!! Sitsen som barnen ska sitta brukar alltid komma mellan vagnarna och då går de ju inte att ställa in fler vagnar så blir en jävla massa vagnar ut på parkeringen pga att nån j*vla människa inte orkar ställa in vagnen som FOLK...nåja..


Nu ska jag och R spela monopol :D wiiiiie


Jag säger godnatt nu då jag nog inte kommer uppdatera något mer, då de vart dåligt med sömn i natt så blir nog en tidig kväll ikväll :)

Av natalie bylin - 12 juni 2012 18:23

Nu ha vi nyss ätit och de är dags för mej att fara och handla :) känns väl sådär lagom kul, men om jag har tur kan vi spela monopol ikväll :D Hugo har oxå ätit nyss så de är lugnt, han sitter och pratar och har fått några skrik för sej! Han låter så kul när han gör de ;) ska försöka spela in nån dag och kolla om de går att lägga upp de här :)


ha en fortsatt trevlig kväll!

Av natalie bylin - 12 juni 2012 13:10

Nu sitter Hugo och äter, medans så klipper jag hans tånaglar då han är en duktig knipare så när han koncenterar sej på att äta så kniper han inte med tårna ;) Efter han ha ätit ska vi se om jag tar mej ut för att slänga sopor. Lillen tycker inte om att ligga i vagnen mer än nödvändigt ;)

För oss blir de mos och fisk ;) gott de!


Av natalie bylin - 12 juni 2012 08:17

I natt ha lillkillen vart vaken och gnytt och sparkat, så länge ha man ju inte sovit! Men tur han är söt ;)

Såg ju på Svensson svensson igår, riktigt sevärd ;) jag gillade den iaf! R satt ju och kollade på fotbollen, men de gick ju inte alls nå bra för dom (dags att dom skärper sej nu om de ska bli nå resultat) slutade 2-1 till Ukraina för dom som inte såg. Idag ska jag dammsuga (igen, damn cats) haha!

Nee, nu ska jag äta frukost och underhålla lillen ;)


ha en bra dag!

Av natalie bylin - 11 juni 2012 19:54

Var bort till träningslokalen tidigare idag och eftersom löparrummet va upptaget (dom bytte fönster) så blev gymmet. Nu kom jag nyss från badet, skönt va de! Sen såg jag att mamma hade ringt så ringde upp. Hon hade hämtat dom där tallrikarna som jag köpt från nån i Svedjeholmen (luktade dock rök av dom :O) få hoppas de försvinner där man diskat dom.

Nu ikväll skulle jag egentligen ha handlat, jag ha ju fortfarande 2 timmar på mej att åka och handla. Få se om jag ids eller om jag gör de imorgon.

Vill ju se Svensson svennson (i lust och nöd som jag laddade ner igår).


ha de!

Av natalie bylin - 11 juni 2012 10:39

Igår kväll hade vi ju filmkväll som sagt, jag såg först på My boss daughter och sen vart de our family wedding.

Och nu va de måndag igen då, förra veckan gick fort :) få se om denna gör de med ;D

Min lille kille är så bra på underhålla sej själv, gullgubben <3 måste dammsuga idag...igen, dessa katter och deras hår måste ju dammsugas upp och sanden från kattlådan, funderar på att prova med pellets, det blir inte lika mkt crap över hela golvet som dom drar med sej (steve gillade inte pellets då hon bodde hos mina föräldrar, hon bajsade utanför men värt ett försök). Jag och Hugo ska nog gå bort till träningslokalen senare idag då jag känner att jag verkligen vill göra nånting åt mej själv :)




Av natalie bylin - 10 juni 2012 19:12

Sprid gärna bloggen och de är fritt fram att för frågor och att kommentera ;)



Av natalie bylin - 10 juni 2012 18:59

Ikväll så ha Rickard farit på rep, så jag och Hugo mysa och ha filmkväll :) Ha tagit ner 3 filmer, Svensson svensson (i nöd och lust), our family wedding och my boss daughter :D Tro jag ska börja med den sistnämda.

Ska gå och fixa smoothie nu sen mörklägga lite (persienner).


Ha ju för övrigt provat den nya elgrillen oxå, den funkade ju perfekt, skönt att slippa gå ner när man vill grilla ;D Najs om du frågar mej :D


Ha en bra kväll för de ska jag ha.


Ovido - Quiz & Flashcards