Alla inlägg under juli 2012

Av natalie bylin - 19 juli 2012 12:57

Igår så vart de en sväng på öob, va rätt kul. Sen på kvällen var det loppis på Bruksgodset i Banafjäl :) Jag åkte dit och gick med Rs syster och hennes kompis :) Jag hittade en duk för 20 kr och en radio som skulle kostat 25 kr men den saknade antenn så jag fick den av säljaren, himla snällt av honom.

Har ännu inte provat radion men ska prova den när jag får tid :)

Ska nog fara och hälsa på i Kroksta en sväng runt 14-tiden.Det va mkt beroende på hur varmt de är då lånebilen (mammas bil) inte har ac ;P men jag tror de går vägen då solen går i moln ibland oxå. Ska kolla sen hur läget är i bilen innan vi åker iväg :)

Sen skickade jag ett sms till R då han kommer ner idag, wiiiie! Vet inte när vi åker till stugan igen, men skulle gissa åp lördag (ifall vi inte ska hitta på något med Rs kompis som är nere i Övik nu hos sin mor).


Men ha en fin dag allihopa!

kramkram!

Av natalie bylin - 17 juli 2012 22:40

Ringde ju till posten igår för att kolla om dom kunde hålla paketet nån dag och de visade sej inte vara nått problem så dom lade undan de tills på fredag :D wiiie!

Idag har jag och Hugo tagit en dusch, han tyckte de va rätt kul. Duschade på huvudet på honom och sen skrattade jag då tyckte han de va kul med :) Hehe! Sen skulle vi gå för att hämta vatten hos farmor men blev bjuden på fika så gick inte hem förrän halv 5-tiden =) Sen runt halv 6 kom dom för att äta middag här, de blev surströmmingsmiddag. Himla gott men ack så mkt flugor! Och stora aas med! :O Men när första burken va slut ställde jag den längre ifrån och då for dom flesta dit iaf :P Sen blev de Allsång på skansen, med kaffe och döppe ;) Men jag orkade knappt ens en kubb då jag tryckt in 9 fiskar och 4-5 potatisar :OO Dom gick hem vid 9-tiden, men kul att ha haft sällskap idag :D

Imorgon är de loppis ute i Banafjäl, få se om jag åker då jag inte har lösa pengar. Men vi få se hur jag gör ;P


Nu ska jag gå och kika på tv sedan sova(Hugo sover redan)

Kram och godnatt!

Av natalie bylin - 16 juli 2012 15:00

Vart att vi for på Åsele Marknadeni lördags och där hittade jag bla.keps och skor till Hugo, tvål och hårgrej till mej.

For sedan och packade ihop våra saker hos en av Rs syster och sen åkte vi till föräldrahemmet där jag stannade medans R for hem till Umeå för att åka mot Vilhelmina och sen till fjälls, han kommer väl tillbaka på onsdag men kommer inte neråt förrän på torsdag då han skulle repa på onsdagkväll.

Idag åkte resterande familj på husbilssemester så jag och Hugo är ensamma tills på torsdag nån gång.

Vi få se vad vi hittar på i dom dagarna, kanske blir de att bjuda farmor och farfar på middag. Tänkte oxå äta surströmming nån dag, kanske idag?? aah jag få se men de vore gott! Få se om jag orkar ;)

Sen nu måste jag ringa på posten oxå då jag hade ett paket att hämta ut men sista dagen är idag...och igår var de stängt då R skulle hämta de! Surt värre!!! Måste höra om dom kan tänka sej att behålla de ett tag, tills torsdag kanske!


Nee nu ska jag underhålla lillkisen <3


kramkram!!

Av natalie bylin - 12 juli 2012 18:33

Liten uppdatering! Ha varit i stugan i sollefteå i över en vecka. Igår for vi till Rs syster för att vara barnvakt! Det gick hur bra som helst :) I stugan tog de ca 4 dagar att få de i någorlunda skick så nu ser de bra ut där :)! Så skönt att vara där. Hugo ha ju börjat sova i egen säng, går skitbra än så länge, vi få väl se hur de blir när vi kommer hem ;) Ha vattendunkar i stugan som vi köpte på biltema, himla praktiska då man kan vika ihop dom när man inte använder dom :) Vi fyllde då på dom med vatten hos hans faster, himla snällt av dom! 

Nu ha vi nyss ätit middag. Blev strips och flintastek, mums! 


Angående att köpa en iphone..tro de blir en tab istället.Sitter nu och skriver på deras tab nu och jag blir sugen på en sån istället, ska prata med systerns sambo som kan mkt om elektronik och vad som är bra i både kvalite och pris ;)


Ne så kort uppdatering få de bli, ska vara lite social nu ;) Ha de bra så länge! 

Kramkram!

Ovido - Quiz & Flashcards