Alla inlägg under augusti 2012

Av natalie bylin - 25 augusti 2012 12:57

Nu är de eftermiddag och jag är soffliggandes....gud va kul, NOT! Nu ha även lillgrabben blivit smittad med snuva, stackarn! I morse vaknade han vid 7 och ville inte ligga i sängen mer, men vi somnade på soffan ett tag iaf! Nu ha jag tagit en Ipren så hoppas "fejkfebern" går över snart :/ inte kul att ligga i soffan..dessutom ha jag sån hosta så känns som att hjärnan aka sprängas..Jaa nu ha jag klagat färdigt (visst få man väl göra de ibland?) xoxo!

Av natalie bylin - 24 augusti 2012 12:13

Halloj, nu va de ett tag sen man ägnade bloggen en tanke! Tänkte jag skulle uppdatera er lite! Var i Sollefteå mesta dels av semestern, vilket var oerhört skönt! Inte lika varmt som i lägenheten. Vi målade och fixade där, vart riktigt bra :) kanske kommer några bilder. Sen ha vi även hälsat på släkt och vänner! Just nu så har jag de rätt bra, Hugo förstår att jag inte har mkt ork då jag är sjuk, så han är snäll :) I tisdags så var vi till BVC och han va så snäll där med :) fick två sprutor, grät lite men de gick fort över. Efter de så gick vi på biblioteket och sen gick vi en promenad, Hugo sov på biblioteket och på promenaden, sen när vi kom hem vaknade han :) på onsdagen gick vi på affären sen gick vi till lekplatsen där Hugo fick prova en stor gunga medans jag höll i honom. Till en början va han skeptisk men sen tro jag han tyckte de va intressant! Sen på kvällen gjorde jag kycklingenchiladas, dom va smarriga :) och igår vart de inte mkt gjort då jag blev sjuk, eller jag hade ju haft ont i halsen tidigare på veckan och sen kom snuvan i onsdags. Igår fick jag fakefeber vid 12-tiden..så de vart inte mkt gjort igår och idag är de samma, ja tagit en Ipren i väntan på att få mer ork..så Hugo sitter snällt i babysittern mesans jag vilar på soffan! Nee nu orkar jag inte skriva mer, jag få se om jag lägger in bilder senare eller om de blir en annan dag.Xoxo!

Ovido - Quiz & Flashcards