Alla inlägg under maj 2016

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :)

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23

Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :)

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis och jobb startar! Hoppas få höra mer i veckan :)
Imorgon ska jag ringa och säga upp nuvarande lägenhet och parkeringsplatserna!
Idag blir de nog lite shopping sen ev packa lite! Vi ha hittills bara packat ihop i köket (7 kartonger) och lite skor samt ytterkläder som inte används!

Ha de bra tills nästa gång jag kikar in!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards