Alla inlägg under september 2014

Av natalie bylin - 22 september 2014 21:56

...hade skrivit ett långt inlägg tidigare som bara försvann...få se om jag orkar skriva om de imorgon. Allt är bara bra iaf, ska göra i ordning mig för jobb imorgon efter 4 dagars ledighet..både bra och dåligt med lång ledighet...
Har iaf sökt några jobb, skickat in betyg, cv och personligt brev.
Ha de fint så länge, kram!

Av natalie bylin - 1 september 2014 18:03

Då är man på väg mot övik igen efter 3 nätter hemma, de va skönt och välbehövligt! De är ju som lite trångt i föräldrahemmet :P imorgon jobbar jag igen sen jobbar jag helg denna vecka med, men de ska nog gå bra!
H började på fsk idag och de gick väl hyffsat, men han vart ledsen när jag gick :/ men han hade sovit och allt lät som de gått bra, lite ledsen emellanåt, men vem hade inte varit de? Hade man fått välja själv hade man nog velat vara ledig jämt, men tyvärr betalar de inte så bra ;)!

Ovido - Quiz & Flashcards