Alla inlägg under december 2015

Av natalie bylin - 21 december 2015 16:11

Av natalie bylin - 21 december 2015 15:13

Saffranskaka och chokladkola :D

Av natalie bylin - 21 december 2015 11:39

idag har vi lite att stå i, ska fixa köttbullar, kola och saffranskaka, sen ska romsås göras samt gravlaxsås! Sen måste vi såklart handla till allting vi ska göra ;P Vi få se hur mkt vi hinner idag och va vi få fixa imorgon. På onsdag bär de av till mina päron där vi ska fira julafton :) H ha förövrigt en julklapp till tomten hihi, spännande!

Av natalie bylin - 18 december 2015 18:33

Idag gjorde jag kräftpaj och till den gjorde jag romsås, namnam!
Hann inte ta nån bild på hela pajen då de va hungrigt folk här ;) Jag bjuder på en bild av den bit som vart kvar (inte den mest presentabla bild dock, men håll till godo hehe!)

Av natalie bylin - 18 december 2015 15:10

Nu är jag bara 2 klappar ifrån för att årets julhandel ska vara klar hehe! Ska hämta ut ett på posten ikväll iaf :)

Av natalie bylin - 17 december 2015 20:03

Imorgon är de sista dagen på stället jag är på nu, fick dessa fina kottljusstakar/vaser från dom som jag jobbat med, så superfina! Fick även en skylt där de står "wish it, dream it do it"

Av natalie bylin - 16 december 2015 19:25

Överst: våran julgran
Mitten: ett juleljus
Nederst: våran adventsljusstake

Av natalie bylin - 16 december 2015 18:32

God kväll, idag så är de 8 dagar kvar till jul :D längtar!!! Julen är favorithögtiden! Har haft fullt upp med att hämta julklappar från posten då majoriteten av julklapparna handlades på internet då jag inte haft möjlighet att handla på stan. Har ju varit hemifrån 05.10-17.40 varje dag på veckan sen september och på helgerna ha de varit mycket att stå i eller också har vi inte varit hemma i Umeå.

R har varit dålig nästan hela förra veckan sen åkte H på sjukan, jag klarade mej tro de eller ej, kan fortfarande inte fatta de.
Så jag ha varit hemma sen förra onsdagen med H. Nu har jag då 2 dagar kvar på de jobbet jag är på nu, sen få vi se vart jag hamnar.

Har städat och donat så nu är de nästan fläckfritt här hemma. Inge onödiga saker framme osv iaf ;)

Skapa flashcards