Alla inlägg den 8 juni 2012

Av natalie bylin - 8 juni 2012 15:31

Jag har även städat här idag, har lite disk kvar och sopor att sortera :) men de ska jag göra så fort de slutat regnat :D Så efter de är jag redo för helgen !! R ska dock på firmafest ikväll men jag vet inte om han skulle vara så länge! (jag hoppas han kommer hem tidigt så vi kan spela monopol, ha kommit in i nån sån period nu).

 

Nu till rubriken, pengarna från överbliven skatt har nu landat på mitt konto..är sugen på en ny telefon då min stänger av sej hela tiden, blir så less....såg en iPhone4  32 gb minne för 2700 men känns dyrt :O

Ska kolla om jag hittar nån billig som är bra som de är android på iaf :P Vi få väl se om de blir nån ny mobil eller ej. Uppdaterar mer om de längre fram.


ha de!

Av natalie bylin - 8 juni 2012 09:59

Idag ska jag städa undan lite här och dammsuga+torka golvet, få se hur de blir med dammtorkningen, kanske blir de så med, men armen ha inte riktigt blivit bra från igår..då jag lyckades få den ur led, igen :( Vi ska ju vara hemma i helgen så då vill man ju att de ska se bra ut samt att Zlatan spyr oftare nu igen så de är äckligt på golvet...så drygt! Fattar inte vad de är för fel...om han äter för mkt på en gång eller om han inte tuggar ändå?! Eftersom de är matkräkor..! 

Va på en liten promenad igår men de va väl sådär kul...de typ spöregna nästan direkt när vi gick ut, vi hade väl gått typ 700meter eller nått sånt, haha! Tur de fanns skog att gömma sej i, där regnade de inte på oss iaf xD

Det blir nog korv och mos idag till middag, vi kände inte för att äta korv igår så vi gjorde varma mackor i ugnen (inte så bra middag I know..men så vart de).


Ha en bra dag!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards