Alla inlägg den 29 juni 2012

Av natalie bylin - 29 juni 2012 16:16

Idag ha de varit en riktigt slapp dag. Jag och   har bara myyyyst! Vi vaknade vid 7 då han ville äta, sen somnade vi om till 11! Riktigt skönt. Efter de tog jag en macka och vatten till frukost sen har jag faktiskt klarat mej på den hela dagen. Ha laddat ner The Charmed ones, också kallad Förhäxad. Men de va jävligt dåligt då de hoppade i vissa avsnitt    skitirriterande!! Så nu provade jag att ladda ner från annan sida och hoppas på att de funkar bättre så de inte är samma som lagt upp avnitten!!   Tänkte fara på stan där vid 13 för att prova en kjol jag kollade på i onsdags, men jag kände att jag inte orkade, haha!


Middag idag då...jadu jag ha skitdålig fantasi idag...jag tro jag lämnar de åt R   

Nu ska Hugo äta så skriver väl mer sen..om jag har nått mer att skriva förstås, hehe !


KRAM!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards