Alla inlägg under november 2012

Av natalie bylin - 21 november 2012 13:22

Nu va de sådär länge sen jag skrev igår, men har så mkt annat :P men nu ska jag försöka mej på att få klart detta medans lillen är lugn ;P

I torsdags så åkte jag mot söder, närmare bestämt till stockholm och min faster med familj. Hade ju som sagt beställt biljett till Arlanda big band som min faster sjunger i, och nu va de tillsammans med Louise Hoffsten.

Dom va duktiga även om de kanske inte va min kopp av te, alltid roligt att vara med när faster sjunger för hon är så otroligt duktig :) Detta var alltså på fredagen.

På lördagen for vi på julmarknad på steninge slott, blev inga julsaker men väl en burk med jack daniels fudge åt Rickard! :P sen va vi och handlade på coop. På kvällen vart de Sommaren med Göran, bra film. Inte den bästa jag sett men heller inte den sämsta ;)

På söndagen bar de hem igen och de va rätt skönt de med, saknade Ri och Hu såå mkt! Vet inte om Hugo vart ledsen eller glad, men så fort jag satte mej i bilen så började han grina :P

Så sen har veckan bara rullat på. I måndags så myste vi mest hela dagen och igår vart de städning då de inte va gjort på länge xD


Nää nu måste jag gå och fixa nått käk till Hugo som står och klöser mej på benet :P

Ha de så länge!

Skapa flashcards