Alla inlägg under juni 2012

Av natalie bylin - 10 juni 2012 14:53

Då ha man kommit hem från stallet för ett tag sen, va kul att se när dom härjade när dom hade släppts :D

Det va 4 st som släpptes tillsammans, dom hittade varann 2 och 2 :) hehe!

Sen vart de fika utanför hagen, de va mkt trevligt :) Ska för övrigt dit på torsdag med, dom ska fortfarande vara inne på natten fram tills den 20e :)

Annars då? Jo, Rickard har åkt för att köpa en elgrill som man kan ha på balkongen, står då de på den iaf :) så då blir de att grilla där ikväll, få se hur den funkar hehe! Blir nog hamburgare.


 

Så här ser grillen ut :)  

Av natalie bylin - 10 juni 2012 11:00

Nu är de snart dags för mej och Hugo att fara ut till hästen jag tog hand om innan graviditeten. Dom ska släppas på sommarbete idag, ska bli spännande! För övrigt så får jag börja ta hand om honom nån gång i veckan igen. Kul att komma ut till stallet :) Dock verkar de som Hugo är trött för han är lite gnällig men de kanske går över :)


Nu ska jag förbereda mat och så innan vi ska fara.

Ha de!


Av natalie bylin - 9 juni 2012 23:17

Va riktigt roligt ikväll, dom va trevliga och bodde fint. Vart sugen på att flytta dit också ;D (om så bara för namnet) Det var en hyresrätt med egen gräsmatta m.m som dom hade ! Först så åt vi middag och kollade runt lite sen så for jag, Rickard, Hugo och Rickards arbetskompis till bäcksjön för att fiska, dock for vi hem tomhänt. Men nån annan gång får vi kanske fisk, köpte ett årskort så nu blire mkt fiske :D Dom hade för övrigt ett 200 liters akvarium, så fint!!! :D


Nu ska jag gå till sängs innan kroppen brakar ihop xD haha!

nattinatti alla :D

Av natalie bylin - 9 juni 2012 14:40

Nu ska jag gå in i duschen för att sen åka vidare till ostkroksvägen där Rs arbetskompis bor. Vi ska grilla hos dom sen ska vi ju som sagt ut och fiska efter de med!

Nee nu ska jag skynda på, vi ska vara där kl 16 så uppdaterar väl senare ikväll då vi kommit hem :)


ha en fortsatt bra lördag allihop!

Av natalie bylin - 9 juni 2012 11:39

Nu ha man nyss kommit in från en promenad, vart dock bara 2 km men de är ju alltid nånting :) Nu vet jag inte vad som händer, Hugo sover i vagnen i hallen nu iaf. Men vem vet hur länge han sover :O lär ju vakna snart iaf!



Av natalie bylin - 9 juni 2012 10:13

Nu ska jag och Hugo klä på oss för att gå ut, få se om vagnen duger idag ;) R sover fortfarande så vi går ut =)

Tro de kanske blir att vi går en liten sväng oxå, de regnar ju inte nu iaf än om de inte ser lovande ut haha! Få skynda oss innan de kommer nederbörd ;P


Av natalie bylin - 9 juni 2012 08:58

God morgon läsare! Idag så är de inge vidare väder ute, hoppas de spricker upp då vi ska till Rs arbetskompis för grillning ikväll och fiske, blir roligt de :) Få se om R mår bättre då, han mår inge vidare nu ;) Jag skulle inte vilja byta hehe. Så jag och Hugo sitter inne i vardagsrummet då de luktar i sovrummet sen så vill inte Hugo ligga i sängen nå mer.


Ska äta frukost nu, få se vad de finns att äta, måste handla egentligen men de få bli senare idag eller kanske rent av imorgon, få se vad jag orkar då jag nog inte kan räkna med R nu på morgonen iaf ;)


ha en bra dag!


Av natalie bylin - 9 juni 2012 00:06

Vad gör jag fortfarande uppe?? Hugo ligger här brevid och sover så bra så vill inte ströra honom, han lär nog vakna snart för att äta :) Tänkte ju gå på promenad tidigare för att gå på affären och slänga sopor men de tänkte inte lillen gå med på så vart ingenting av de, såg på filmen Just Friends istället, riktigt bra film för övrigt :)

R ha nyss kommit hem från firmafesten, dock somnade han fortare än en get :P haha! Nu ska jag försöka väcka Hugo så vi få gå och lägga oss :) Hugo har ju dock sovit några kvartar nu, rättare sagt ca 2 timmar så ha haft lite egen tid där och kollade på film då som sagt och till de vart de popcorn o smoothie, riktigt mumsigt!

Nee nu ska jag försöka få oss i säng :) måste byta blöja igen med!


ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards