Alla inlägg under juni 2013

Av natalie bylin - 18 juni 2013 14:58

Idag har de inte hänt så mkt, bara lekat med Hugo å diskat lite. Ville baka nånting och hittade ett recept på chokladmoussetårta, men vi hade inte alla ingredienser hemma så jag kunde inte göra den.'

Få bli nån annan gång! Till middag blir de stuvade makaroner och korv!

Ikväll ska jag ut till stallet igen, YIPPIE, få se om man kan rida som vanligt eller hur han är som idag :) återstår att se.

Nu ha lillkillen vaknat från sin powernap så ska gå och umgås med honom nu.

Ha de!

Av natalie bylin - 17 juni 2013 10:00

Goddag! De har varit en hektiskt helg! Eller jaa..vi ha haft fullt upp både lördag och söndag.

I lördags gick vi till mariehemsängarna där de va loppis å ponnyridning bl.a Hugo fick prova att sitta på en liten shettis, han tyckte de va rätt kul tills vi nästan gått hela varvet runt! Personligen tro jag de va sadeln han inte gillade då han inte hade nått att hålla i! ;)

Igår så va vi runt på olika affärer på jakt efter en cykelvagn och hittade tillslut en på biltema. Provade den lite igår efter middagen. Hugo verkade tycka de va kul!

Efter de åkte jag ut till stallet och eftersom Triton nyss haft kolik vart de bara massa mys å massage! Han verkade njuta av de ;D

Här kommer en bild på Hugo i cykelvagnen ;D

 

Av natalie bylin - 14 juni 2013 19:16

De va inte igår jag uppdaterade mig här..ha varit så mkt annat men nu tyckte jag att de va på tiden.

Hugo började gå när vi va i stugan förra helgen och vi trodde de skulle stanna där, men som tur va så var de inte bara där ;D så nu går han hela tiden här hemma alldeles själv! Vi springer runt och leker kurragömma (jag springer iväg och Hugo letar ;P) de tycker han är roligt!

Och i tisdags när var jag i stallet va de lika roligt som alltid och i ridningen börjar de flyta på vilket känns superkul :D trivs så himla bra med honom och ägaren.

Få se hur han mår på söndag då han fick ett litet kolikanfall imorse, kanske bara blir en promenad och massa mys! Men tur de inte va nått allvarligare <3

 

Bjuder här på en bild på min mysiga medryttarhäst Triton <3

Ovido - Quiz & Flashcards