Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Då va de kväll

Av natalie bylin - 11 juni 2012 19:54

Var bort till träningslokalen tidigare idag och eftersom löparrummet va upptaget (dom bytte fönster) så blev gymmet. Nu kom jag nyss från badet, skönt va de! Sen såg jag att mamma hade ringt så ringde upp. Hon hade hämtat dom där tallrikarna som jag köpt från nån i Svedjeholmen (luktade dock rök av dom :O) få hoppas de försvinner där man diskat dom.

Nu ikväll skulle jag egentligen ha handlat, jag ha ju fortfarande 2 timmar på mej att åka och handla. Få se om jag ids eller om jag gör de imorgon.

Vill ju se Svensson svennson (i lust och nöd som jag laddade ner igår).


ha de!

 
 
Ingen bild

angelica svedberg :)

11 juni 2012 20:08

Den filmen är jättebra :D

natalie bylin

11 juni 2012 20:37

Okej, då blir de nog att jag ser den, sambon ska ju i vilket fall kolla på fotboll tills halv 12 :O vilket jag inte är så insatt i ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :) ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23


Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :) ...

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis...

Av natalie bylin - 11 april 2016 18:14

Idag har jag varit ledig från jobbet. Dagen spenderades först med att se lite serie sen begav jag mig ut och rensade jordgubbslandet, va mkt skräp de blir av de som vissnat! Tog även bort det vissna på rabarbern. Sen hämtade jag syrran vid bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards