Alla inlägg den 10 juni 2012

Av natalie bylin - 10 juni 2012 19:12

Sprid gärna bloggen och de är fritt fram att för frågor och att kommentera ;)



Av natalie bylin - 10 juni 2012 18:59

Ikväll så ha Rickard farit på rep, så jag och Hugo mysa och ha filmkväll :) Ha tagit ner 3 filmer, Svensson svensson (i nöd och lust), our family wedding och my boss daughter :D Tro jag ska börja med den sistnämda.

Ska gå och fixa smoothie nu sen mörklägga lite (persienner).


Ha ju för övrigt provat den nya elgrillen oxå, den funkade ju perfekt, skönt att slippa gå ner när man vill grilla ;D Najs om du frågar mej :D


Ha en bra kväll för de ska jag ha.


Av natalie bylin - 10 juni 2012 14:53

Då ha man kommit hem från stallet för ett tag sen, va kul att se när dom härjade när dom hade släppts :D

Det va 4 st som släpptes tillsammans, dom hittade varann 2 och 2 :) hehe!

Sen vart de fika utanför hagen, de va mkt trevligt :) Ska för övrigt dit på torsdag med, dom ska fortfarande vara inne på natten fram tills den 20e :)

Annars då? Jo, Rickard har åkt för att köpa en elgrill som man kan ha på balkongen, står då de på den iaf :) så då blir de att grilla där ikväll, få se hur den funkar hehe! Blir nog hamburgare.


 

Så här ser grillen ut :)  

Av natalie bylin - 10 juni 2012 11:00

Nu är de snart dags för mej och Hugo att fara ut till hästen jag tog hand om innan graviditeten. Dom ska släppas på sommarbete idag, ska bli spännande! För övrigt så får jag börja ta hand om honom nån gång i veckan igen. Kul att komma ut till stallet :) Dock verkar de som Hugo är trött för han är lite gnällig men de kanske går över :)


Nu ska jag förbereda mat och så innan vi ska fara.

Ha de!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards