Alla inlägg under juli 2014

Av natalie bylin - 29 juli 2014 14:44

Av natalie bylin - 29 juli 2014 14:41

Nu ha de varit dött här ett tag :P har jobbat och stått i, sen så ha de varit så varmt så man har inte orkat nått annat. Idag är de väl hyffsat men är ju ändå 26 i skuggan...har varit in till stan en sväng med pärlan, rock n' roll och öppna fönster :D va in på banken för att sätta in lönen som jag fått på inbetalningskort, va bara att gå in på Handelsbanken och säga att man ville ha den på kontot :) sen va jag in en sväng på rusta och köpte lite nytt till stugan och till mig själv :)

Av natalie bylin - 7 juli 2014 21:47

Ha de varit här på bloggen märkte jag så jag ska skriva några rader ;)
Är nu på min 4e och sista vecka på sommarjobbet här i Umeå, nästa vecka börjar jag jobba nere i övik. Ska bli skönt att komma till övik för att komma närmare släkten :) men samtidigt är de skönt att sova hemma i sin egen säng och ha sina egna rutiner, men de ska nog gå bra :) Kommer nu jobba i övik fr.o.m v. 29-v. 39 så de blir ju 2 1/2 månad, så har därför införskaffat mig en pluttbil, som kan ta mig till och från jobbet :) kan visa bild sen om ni vill, har pimpat den lite oxå ;)
Efter jobbet idag var jag och köpte lite grejor till bilen, men de va en sak som va slutsåld på biltema, få kolla i veckan om dom får in den.
Imorgon blir de stallet efter jobbet oxå och V har förhoppningsvis sko på igen då han tappade den i torsdags, hoppas den sitter nu.
Nä nu ska jag vila lite, ha de fint!

Ovido - Quiz & Flashcards