Alla inlägg under juni 2012

Av natalie bylin - 15 juni 2012 23:24

Här kommer en uppdatering från mobilen! Sverige ha åkt ur och nu spelar R o hans systers sambo fotboll på ps3 ;) swe-eng. Samma spelare gjorde första målet som på riktiga matchen xDHugo sover på mej men vi ska nog snart gå och lägga oss ska bara fixa ersättning först ;)kram!

Av natalie bylin - 15 juni 2012 13:40

Idag på förmiddagen va vi på Idbynskolan för att min syster gick ut 5an, gud va fort de går :)!

Vart en tidig morgon idag då hon ville ha lockar samt att jag målade hennes tånaglar ;P vad gör man inte för sin syster ;)

Nu ha vi nyss fikat och jag väntar nu på att R ska komma och hämta mej och Hugo för middag hos Hugos faster.

Vet inte om vi sover hos dom eller hemma hos mamma och pappa, de beror på om R ha med katterna :)

R och hans systers sambo ska se på fotbolls-em, guuuud va kul....NOT! Tur jag har A och barnen att umgås med ;)


Nee nu ska jag umgås lite med dom som är här :)

Kram!



Av natalie bylin - 14 juni 2012 16:03

Skrev nyss ett helt inlägg men när jag skulle ladda upp står de "felaktig kontrollsumma" va fan menas med de???!

Men har iaf vikt tvätten, packat o Hugo äter nu med. Väntar bara på att R ska komma hem från jobbet, vilket han borde göra strax då de är 1.5-2 km dit han jobbar.

Blir nog smörgåstårta till middag idag med då den mest troligt inte klarar sej till söndag xD haha!

Nee ha en bra torsdag.


kram!

Av natalie bylin - 14 juni 2012 13:48

Just nu sitter jag på balkongen och lillen sover. Solen börjar titta fram oxå, va mulet i morse när jag var till affären.

Snart ska jag börja vika tvätten som jag tvättade igår ;) mindre kul de, men de är bra om de ser okej ut när jag lämnar hemmet ikväll (så mkt kan ju inte R stöka ner innan han far ner imorgon ;D haha!) R få oxå bestämma om katterna, jag ställer väl fram de som ska med imorgon. Babysittern behöver vi iaf inte ta med då jag ska köpa en i övik ikväll som jag hittat på öviksbasarn :) Skönt att kunna ha en nere i Övik så man slipper ta så mkt packning med oss, vi som har sååå stor bil xD hehe!

Nee vika tvätt så jag kan återgå till balkongen sen :)


Kommentera gärna :D

kramkram!

Av natalie bylin - 14 juni 2012 12:01

Det va lite halv panik i morse då ersättningen endast räckte till natten, men jag hann gå och köpa innan han ville ha mat ;) skönt de ! Snart ska jag väl packa de mest nödvändiga och sen få Rickard ta de andra i bilen imorgon då han åker ner för han ska prata med YIT imorgon, bara PRATA. Tro att vi stannar tills söndageftermiddag :) Då måste katterna kanske med ;P Min syster ha ju avslutning imorgon och de är ju trevligt. Jag och Hugo ska åka med tåget 18.40 då jag ska ut till stallet innan :) blir kul att mocka igen! Ha saknat att vara i stallet :)


Kramkram

Av natalie bylin - 13 juni 2012 19:55

...lite uppdatering! :D bilder på smörgåstårtan, finns mkt över om ni ha vägarna förbi ;)

 Här är lager 1

 

Här är lager 2

  

Här är den färdig att garneras

  

Här är dekorationen på :)

  

Garneringen uppifrån

  

 

Hoppas ni blev riktigt hungriga ;) den va lika go som den ser ut :D

 

kramkram

Av natalie bylin - 13 juni 2012 14:46

Jag hade ju tvättid kl 13 idag och så lustig jag va trodde jag att de va den 14e idag xD så jag bytte från 13e till den 14e xD snacka om att vara dagvill...trodde då dessutom att de va torsdag :O men eftersom R brukar repa på onsdagar o söndagar tyckte jag de va konstigt att han inte sagt nått om de :P då när jag kom upp och kollade i kalendern såg jag att de va 13e idag samt onsdag xD så jag gick ner och ändrade till den 13e ;)

Nu ha jag dom 2 sista maskinerna på, 40-tvätten, den är nog snart klar. Och torktummlaren är nog snart klar med :) hehe. Tur de går snabbt att tvätta :) snart måste jag gå på affärn för att köpa bl.a leverpastej då jag vart sugen på smörgåstårta, kommer kanske bild om jag orkar ;) Och är ni sugen så är de bara att komma förbi å äta :D


På tal om nått helt annat, tänk va glad man blir över att få ny blöja :D Hugo gnydde och gnydde så då bytte jag blöja eftersom han ätit nyss och nu ligger han och vill ha uppmärksamhet bara ;) gnäller och sen få fort man pratar med honom så skrattar han xD han ska vara i centrum jämt han, sötisen <3 haha. Hans favvolåt för övrig är denna:


http://www.youtube.com/watch?v=v1VbqvJwx4g


Kramkram


Av natalie bylin - 13 juni 2012 10:27

Ha varit vaken sen runt halv 8 då lillen bestämt sej för att de va nog legat i sängen :P Nu sitter han nöjd och glad i babysittern efter att ha gjort nr 2 ;D söten !

Ska röja undan i köket sen ska vi försöka gå ut då de ser ut att bli bra väder idag :)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards