Alla inlägg under december 2014

Av natalie bylin - 23 december 2014 22:51

Idag så ha jag och H varit och bytt juleklappar med mina kusiner! De va trevligt! H fick en tågbanan och jag fick små ugnsformar och en kökshandduk :-) nu ha hela familjen suttit och spelat bingo och vart ingen vinst alls!! Men de va roligt ändå även om miljonen inte hade suttit helt fel ;-)

Av natalie bylin - 21 december 2014 06:52

Här sitter jag och äter lite frukost för att strax bege mej mot jobbet, lite trött är jag allt, men de går bra ändå hoppas jag!
Idag är de ju 4:e advent och bara 3 dagar kvar till jul (!!!) helt sjukt, de har gått så fort! Jag är i princip färdig med julklapparna, några som ska läggas in och nå småsaker ska jag köpa sen är jag helt klar :-)
Så glad 4:e advent och mys ordentligt med alla nära och kära!
Hörs snart igen, kram!

Av natalie bylin - 17 december 2014 20:48

Igår så jobbade jag först fram till halv 5. Efter de åkte jag och handlade en liten julklapp som skulle med till julmiddagen.
Sen skulle jag åka och hämta upp lite polkagrisar (hallonsalt och saltlakrits)
Väl i stan så mötte jag upp 2 st på gallerian för att sen gå vidare till restaurangen vi skulle äta på.
Vart en plankstek till varmrätt och créme brulée till efterrätt, de va mkt gott och bra personal :-)
Sen åkte jag och en arbetskompis till Coop för att köpa lite saker till jobbet nu inför jul.
När jag sen skulle åka hem, startade bilen och den lät superkonstigt, tänkte va är de nu då....då visade de sig att nån klämt fast en cykelslang på avgasröret...vilka idioter!!
Idag har jag oxå jobbat, de gick bara fint :-)

Av natalie bylin - 15 december 2014 13:21

Helgen har varit bra, vi ha inte gjort så mkt alls! Igår va vi på en nyöppnad båsloppis på ersboda, de va roligt att kolla in den, men personligen gillar jag megaloppisen i Ö-vik bättre :-) mer bås och större utrymmen, men S&F båsloppis kan säkert bli bättre om de kommer fler och hyr bås (va många tomma bås) Igår skulle vi även försöka oss på att baka pepparkakor och lussebullar, men vart inte så många peppisar för H då han va mer intresserad av att äta degen än att baka pepparkakor. Lussebullar vart de oxå, lite dåligt jästa vart dom, men ändå helt okej. Idag bär de av med tåget ner till Ö-vik igen då jag ska jobba ännu en vecka, denna vecka jobbar jag även helg.

Av natalie bylin - 12 december 2014 12:45

Har påbörjat lite städning idag, började att rensa ur garderoben i sovrummet då den va smockfull av saker :-O massa barnkläder i påsar osv...så när H vaknat så ska vi gå och hämta lite kartonger nere i källaren som jag kan lägga kläderna i och sen bära ner till förrådet, sen ska jag även boka tvättid! Sen återstår dammsugningen och torkning av golv, kommer bli så skönt när de är klart! :-)

Av natalie bylin - 11 december 2014 16:38

Idag va jag och H iväg och handlade! Han fick åka en sån där vagn med bil, han tyckte de va kul, men de gick för sakta xD haha! "Kör mamma" sa han. Sen på parkeringen så va de en liten traktor med släp som fraktar kundvagnarna, chauffören vinkade till H och de va alla tiders tyckte han! Hehe. Ikväll blir de kebab med strips samt en grekisksallad till, blir säkert gott!

Av natalie bylin - 10 december 2014 19:24

Jag va på tårtkalas tidigare idag ;-) hehe!

Av natalie bylin - 9 december 2014 21:45

...har vi haft denna helg, började med att H blev sjuk på lördagen..på söndagkväll åkte R dit och jag åkte dit sön natt :-/ nu mår vi alla bättre och kan äta! Har idag fått upp lite stjärnor och julgranen <3 älskar denna tid på året samtidigt som jag inte gillar kyla/ishalka! Hade de kommit snö hade de ju varit roligt just för Hs del, men blir ju bara tråkigt om de bara är ishalka...
Slänger upp några bilder på de mysiga iaf :-)

Skapa flashcards