Alla inlägg under januari 2013

Av natalie bylin - 28 januari 2013 14:59

Dålig uppdatering - check! Men jag har inte riktigt haft tid eller minne att skriva här. Hugo kryper omkring överallt så man måste ha ögonen och resten av kroppen där, nu sitter han snällt och leker så jag ser honom ;D annars brukar kablar och katternas vattenskål vara intressant!

Igår var jag och J och handlade sen skjutsade jag hem henne, va roligt att umgås och snacka lite! Men jag ångrar valet av skor då man bara halkade runt på golvet....jaja nu vet jag de xD

Idag så är de riktigt ruskväder, snöblandat regn och blåst....inte bästa vädret!

Ikväll ska jag till A och träna lite, ska bli intressat att se hur mkt man orkar med... haha!

Tänkte baka idag så man inte har allt kvar tills hugo fyller år, 1 år!! hur kan de ha gått så fort?! Men maskinen va inte diskad och de är mkt smutsdisk sen middagen igår...så ha inte haft lust att baka!

Blir kyckling till middag, troligen ris till!


nee nu ska jag dra vidare!

kramar



Ovido - Quiz & Flashcards