Alla inlägg under maj 2015

Av natalie bylin - 20 maj 2015 19:30

Igår gick jag och H för att besöka min farmor, vi va där i ca 4,5-5 h. Hon verkar tycka de va roligt att vi hälsade på en stund och H va så duktig och tålmodig. Vi tog med henne nere till ett café på sjukhuset för att fika lite för att hon skulle få se nått annat än bara väggarna på rummet.

H hade med sig lite pennor, ritpapper och andra leksaker.

När vi kom upp på rummet igen va de en annan patient som låg och sov så jag bad H att vara tyst eftersom hen sov och han va så duktig, viskade och allt <3 åt även middag där.

Sen när vi skulle gå hem så gick H hela vägen hem utan att säga nånting alls (han bestämde för övrigt själv att han ville gå och inte åka i vagnen som vi hade med).

Innan vi gick till sjukhuset så hade jag hämtat ut mina paket innan vi gick dit så när vi kom hem igen provade jag kläderna jag beställt. Var ett par svarta byxor och en tröja samt en bikiniöverdel, ni ska få se bild sedan på tröjan och byxorna.




Av natalie bylin - 10 maj 2015 10:58

Ny matta under matbordet.

Locktång från Netonnet för 899kr, supersmidigt att använda.

Detta blev resultatet av locktången (svårt att ta bild själv)

Av natalie bylin - 9 maj 2015 11:35

Ny lampa i köket! Fynd!

Dessa tröjor köptes igår på Jula till H, glad pojke vart han!

Av natalie bylin - 3 maj 2015 19:46

De ha varit skönt väder idag, dock blåsigt som alltid xD var ut ikväll en sväng och rensade jordgubbslandet, har man tur kanske de kommer bättre med jordgubbar i år :-) de är synd att de är så gamla plantor så jag tvivlar på att dom går att få bra mer.
Nu i veckan kommer jag jobba mån-tors sen ledig fre-mån, älskar denna vecka! På onsdag efter jobbet har jag ett möte på banken, ska fixa några fonder till H :-)

Skapa flashcards