Alla inlägg under januari 2014

Av natalie bylin - 30 januari 2014 15:48

Nu har de hunnit bli lite bättre, idag blir första riktiga målet mat sen måndag, ska bli så gott och jag är faktiskt hungrig. De blir kycklinglår, ris och beasås. Är dock öm i kroppen och är tät i näsan samt hosta, men som sagt de är de mkt bättre än i tisdags.

På måndag är de första inskolningsdagen för H och mig, spännande (känner mig lite nervös, då jag och H trivs så bra med fröknarna på den han är på nu) men de här kommer nog bli bra. De blir en morgonpromenad dit då de är så nära, få hoppas de inte är kallt och superblåsigt. 


ha de!

Av natalie bylin - 28 januari 2014 12:03

Har inte ätit nånting än idag då jag mår skit, men börjar bli yr och skakig...frågan är vad man vågar äta :/ hoppas man mår bättre sen så man får nått i magen.

Har varit sängliggandes till nu, men kanske man ska ta sig till soffan...? Vi få se om kroppen orkar sitta eller ligga.

Av natalie bylin - 24 januari 2014 11:48

Igår va hela familjen och kollade på en förskola här i närheten, ca 400 meter hemifrån. Verkar bra så de blir inskolning den 3feb och då sista veckan där han är nu, dom tycker de är väldigt tråkigt att vi ska flytta honom men samtidigt förstår dom ju oss med eftersom de är så osäkert på om de kommer stängas eller inte :) man vill ju inte riskera att hamna på andra sidan stan....men de blir nog bra de där. Pratade med dom om mina oregelbundna dagar och dom sa att de är bara att ringa sen om de är så att jag får jobb och de är ju de som är viktigast för oss.

Idag har de inte blivit jobb för mig så H ha varit på dagis 3 timmar idag och medans han va där passade jag på att städa porslinet på toa samt torkat alla golv, så de känns bra. I em hade jag tänkt att vi skulle gå ut (vi få väl se va H säger om de, igår strejkade han som bara den). Ska även starta datorn och skriva ut papperna till nya förskolan så vi kan lägga dom på lådan. 

Ikväll blir de fiskgryta som jag tänkt göra nästan hela veckan men vi hade inte alla ingredienser, men nu är dom flesta inhandlade :)

ha en fortsatt bra dag.

Av natalie bylin - 22 januari 2014 09:27

  

här har vi då gardinerna samt kuddfodral(som för övrigt syns dåligt tyck då jag) hiss/diss? :)


Av natalie bylin - 22 januari 2014 08:01

I måndags så jobbade jag på Sjöfruskolan kl 9-15.30, va sagt 15 men då ringde bemanningscentrum och sa att dom behövde en vikarie på den nämnda skolan (även fast de va bestämt redan veckan innan xD 

Sen jobbade jag där igår oxå, dock från 7-15.30 och aj va min rygg gjorde ont :( måste nog uppsöka läkare/sjukgymnast innan de går för länge.....

Idag ha jag och Hugo fått sovmorgon, jag klev upp 7 och Hugo halv 8. Nu ha vi precis ätit frukost, blev tomtegröt o macka, samt mandariner, gott! 

Jag börjar inte förrän 12. 

Ha förresten fått mina gardiner och kuddfodral, de blev rätt bra :) ska visa sen.


ha en bra dag :)

kram!

Av natalie bylin - 19 januari 2014 12:52

   

Av natalie bylin - 19 januari 2014 10:44

Ha ju förresten beställt nya gardiner samt kuddöverdrag :) ska lägga upp en bild sedan, borde få dom imorgon då jag fick ett meddelande i fredags att dom va på väg till mig wiiie :D

Av natalie bylin - 18 januari 2014 20:22

 

Här är mina spislock som jag köpte på köpochsäljsida ;) blev riktigt bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards