Direktlänk till inlägg 24 november 2014

Personligt!

Av natalie bylin - 24 november 2014 09:05

De jag kommer dela med mig av nu är väl rätt personligt kan jag tycka! De är inte alla som vet att jag är med i Viktväktarna! Ha varit med sen sista juni och började på runt 103 kg. Har nu precis landat på 86.1 kg och känner mig riktigt glad! Är inte i mål ännu, men är närmare nu än då jag inte va med i vv. De ha hjälpt mig väldigt mkt för att få insikt i vad saker och ting innehåller och vad som är bra att äta och vad man inte kan äta så mkt av. Tänker absolut tänka efter före härdanefter då man liksom fått in vad man brukar äta som är bra och hur mkt man får äta av vissa saker osv.

 
 
Ingen bild

Michaela

24 november 2014 22:00

Åh vad roligt för dig, vilket superjobb! Keep up the good work! 😘

natalie bylin

24 november 2014 23:28

Tack ?? Känns riktigt bra faktiskt! ? måste bara hålla ut i de sista nu och sen hålla en bra balans när jag väl kommit i mål. Har mer ork och energi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :) ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23


Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :) ...

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis...

Av natalie bylin - 11 april 2016 18:14

Idag har jag varit ledig från jobbet. Dagen spenderades först med att se lite serie sen begav jag mig ut och rensade jordgubbslandet, va mkt skräp de blir av de som vissnat! Tog även bort det vissna på rabarbern. Sen hämtade jag syrran vid bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards