Alla inlägg den 21 november 2014

Av natalie bylin - 21 november 2014 20:42

De löste sig med nyckeln, skrev till HSB att jag behövde en vaktmästare för att jag hade låst in nyckeln i tvättstugan.
Gick och hämtade H med dörren olåst men de hade inte varit någon där, som jag märkte iaf.
Sen kollade vi på grävmaskinen som lastade jord på en lastbil, när vi sen klädde av oss ytterkläderna så ringde de på dörren och H va snabb att öppna ;-) då va de fastighetsskötaren som kom och skulle låsa upp :-) så sen kunde jag tvätta vidare hehe!

Av natalie bylin - 21 november 2014 12:53

...slutade i katastrof!!! Började med att renbädda sängarna, dammsuga och torka golvet, disken diskas och sen skulle jag tvätta. Allt flöt på bra tills jag stängde in nycklarna i tvättstugan....ringer till R och då har han extra nyckeln där i jackan.....och ingen bilnyckel hemma heller (han samåker idag) så nu sitter jag i skiten tills han kommer hem -.-
Sen ska jag gå och hämta H vid 14 och att då inte kunna låsa är inte roligt alls!!!! Tvätten är väl skitsamma, men att inte kunna låsa dörren när man lämnar byggnaden är inte roligt :-( hoppas ingen råkar se att dörren är olåst och att jag inte är hemma....för man får ju inte ut nått på försäkringen då.....!!

Ovido - Quiz & Flashcards