Alla inlägg den 23 november 2014

Av natalie bylin - 23 november 2014 13:14

har nu ringt till resursaren på kommunen nu och sagt att jag kommer vara hemma imorgon för vab, om jag blir hemma tisdag vet jag inte, men om jag blir de så ringer jag bara imorgon igen. Stackars mammas <3 som blir förkyld jämt! Så han få vila imorgon tillsvidare så ser vi hur han mår på måndag, om han kan fara på förskolan på tisdag eller inte! De är ju lite annat tempo där än hemma.

Av natalie bylin - 23 november 2014 08:36

Vart en tidig morgon, alla klev upp halv 8. Nu är frukosten intagen och julsånger ljuder i lägenheten :D

Vaknade till en vit backe. Ingen mängd att tala om, men ändå snö :)

H ha blivit snuvig igen :/ lutar mot att jag vabbar iaf imorgon och isf tisdag också eftersom han måste vara hemma en dag till, hoppas bara att de finns nån som kan jobba för mig, brukar inte vara de lättaste alla gånger :/

Idag händer de nog inte så mkt här, blir nog ingen lång utevistelse efter som H är snuvig och att jag inte vill att han ska få feber!



Ovido - Quiz & Flashcards