Alla inlägg den 24 november 2014

Av natalie bylin - 24 november 2014 19:50

Denna ha jag nu klickat hem, va super-rea just nu :D

Av natalie bylin - 24 november 2014 15:34

har beställt en ny klänning till jul (samma klänning som innan men den va för stor och jag hann klippa bort lapparna...) då jag i princip har fått den andra såld! Den måste ju hinna komma oxå! Även fast de är 30 dagar kvar, den kan ju bli slutsåld och då står jag ju där....Haha!

Av natalie bylin - 24 november 2014 09:05

De jag kommer dela med mig av nu är väl rätt personligt kan jag tycka! De är inte alla som vet att jag är med i Viktväktarna! Ha varit med sen sista juni och började på runt 103 kg. Har nu precis landat på 86.1 kg och känner mig riktigt glad! Är inte i mål ännu, men är närmare nu än då jag inte va med i vv. De ha hjälpt mig väldigt mkt för att få insikt i vad saker och ting innehåller och vad som är bra att äta och vad man inte kan äta så mkt av. Tänker absolut tänka efter före härdanefter då man liksom fått in vad man brukar äta som är bra och hur mkt man får äta av vissa saker osv.

Ovido - Quiz & Flashcards