Alla inlägg den 13 november 2014

Av natalie bylin - 13 november 2014 18:37

Har beställt en klänning från nelly.com och hoppas den är lika fin som den ser ut och att den passar mig!! Hoppas den hinner komma innan helgen med!!!

Denna klänning ska jag ha på jul och kanske nyår.

Av natalie bylin - 13 november 2014 17:27

På lunchen idag va jag och arbetskompisen på s&f megaloppis och där hittade jag lite smått och gott som vanligt hehe!
Va på mekonomen efter jobbet idag, mina torkarblad är inte helt 100 haha! Metallen osv sticker ut och skrapar mot rutan, då blir jag ledsen och gamla Carola med! Så fick bli nya både fram och ny bak! Dock kunde jag inte bara byta då jag bara hade en typ adapter så måste byta dom där först! Men jag väntar på att pappa ska komma hem så han kan hjälpa mig!

Imorgon jobbar jag till 12.30 sen åker jag till Umeå igen!!

Ovido - Quiz & Flashcards