Alla inlägg den 25 november 2014

Av natalie bylin - 25 november 2014 19:15

Nu ha jag landat i min lilla hörna i bursjö och har nyss duschat, ska väl kolla vad som finns i kylen strax!
Jobb imorgon ca 7.30-12.15 sen 13-16 är det utbildning i stan!
Till helgen jobbar jag och då är R och H i MO så jag ska dit efter jobbet på fredag åka till jobbet på lördag sen tillbaka efter jobbet då R ska på partay! :) sen åter jobb på söndag. Ska googla lite om hur lång tid de tar att åka dit så man vet när man ska åka :P

Av natalie bylin - 25 november 2014 13:52

Nu ha jag bokat tågbiljett ner till övik igen, H känns piggare nu iaf, dessutom har jag ju utbildning imorgon och de känns som att man inte kan missa de och ska jag på den så känns de ju dumt om jag inte skulle jobba! Så de blir förskola för H imorgon, ska strax ringa förskolan och meddela att han kommer imorgon.
Just nu sover H, somnade inte förrän 13.20...ska nog väcka han senast 14.10 annars somnar han väl inte nån gång ikväll!
Dock har han ätit dåligt idag, men de gör han för de mesta! Vi provar att skicka han på dagis imorgon iaf!

Av natalie bylin - 25 november 2014 09:12

Vi ha nyss vaknat och H ha kommit över till min säng och vill läsa tom och Jerry Hehehe ! Han verkar piggare idag, bara lite hosta emellanåt! Vi ska nog snart gå och äta frukost :)

Ovido - Quiz & Flashcards