Alla inlägg den 3 november 2014

Av natalie bylin - 3 november 2014 11:12

Hallå där, nu vare ett tag sen jag tittade in här, men har inte nått spännande att berätta haha! Jobbar i övik fortfarande och är för tillfället hemma i Umeå ?? så skönt! Jag och H har haft de mysigt och R for till Sthlm i fredags och kommer hem idag! Har rensat en del hemma så nu är de fint! Bytte gardiner när jag va hem sist, rensade ur lite kläder som H inte kan ha längre och ha köpt en grupp med ljuslyktor, passade så bra ? egentligen skulle jag ha bakat tårtbottnar till Rs födelsedag, men vi få se om jag hinner då jag åker till övik ikväll igen, har bara denna vecka kvar som jag vet om iaf, har sökt några jobb i övik men bara fått besked om ett, så vi få se vad som händer härnäst.
Snart är de jul också, har redan börjat shoppa lite julklappar ??? Om de är nån högtid jag älskar så är de julen, längtar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards