Alla inlägg den 14 november 2014

Av natalie bylin - 14 november 2014 18:29

hämtade H på väg från tåget och han vart glad när han såg mig :-) sen ville han dock inte fara hem, men de löste sig tillslut!
När vi kom på innergården så såg han lekplatsen och gungorna så då ville han gunga lite.
Sen sa han nu går vi in, då va han nöjd!
Så skönt att vara hemma, till middag vart de pizza :-P

Av natalie bylin - 14 november 2014 14:28

Nu sitter jag på tåget mot Umeå och mina fina pojkar <3 åker ner på söndag igen för att jobba mån-tors.

Sen åker jag upp igen.

De är rätt mkt folk, folk som kanske ska festa eller åka och hälsa på nån eller åka hem som jag gör, ska bli skönt att andas lite Umeå-luft igen. 

Blir nog restaurangmat idag då varken jag eller R har nån lösning på mat, är nog gott de med! 

Ska även hämta H på dagis idag, få se om han blir glad eller bråkig.

Ovido - Quiz & Flashcards