Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Skatteåterbäring

Av natalie bylin - 8 juni 2012 15:31

Jag har även städat här idag, har lite disk kvar och sopor att sortera :) men de ska jag göra så fort de slutat regnat :D Så efter de är jag redo för helgen !! R ska dock på firmafest ikväll men jag vet inte om han skulle vara så länge! (jag hoppas han kommer hem tidigt så vi kan spela monopol, ha kommit in i nån sån period nu).

 

Nu till rubriken, pengarna från överbliven skatt har nu landat på mitt konto..är sugen på en ny telefon då min stänger av sej hela tiden, blir så less....såg en iPhone4  32 gb minne för 2700 men känns dyrt :O

Ska kolla om jag hittar nån billig som är bra som de är android på iaf :P Vi få väl se om de blir nån ny mobil eller ej. Uppdaterar mer om de längre fram.


ha de!

 
 
Ingen bild

Marlene

8 juni 2012 23:06

Iphone ä bra skit, köpt en själv och trivs som tusan med den :) Värt tjåninga!

natalie bylin

9 juni 2012 00:06

okej, den är inte seg eller nått? :D jag hittade en för 2700 men känns lite saftigt just nu ;) kanske blir en längre fram. hehe

 
Ingen bild

emelie

9 juni 2012 12:03

Alltis skönt med lite skatteåterbäring när man får tbx lite ;) Iphone verkar riktigt nice, men kostar en del som du säger :) Hoppas du hittar nått bra en tele som stänger av sig är såå drygt ;) hehe.

natalie bylin

9 juni 2012 23:15

ja precis ;D jaa, Iphone verkar lockande, men ack så dyr :O vi få se om jag köper en inom snar framtid eller längre in i framtiden ;P jaa asjobbigt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :) ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23


Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :) ...

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis...

Av natalie bylin - 11 april 2016 18:14

Idag har jag varit ledig från jobbet. Dagen spenderades först med att se lite serie sen begav jag mig ut och rensade jordgubbslandet, va mkt skräp de blir av de som vissnat! Tog även bort det vissna på rabarbern. Sen hämtade jag syrran vid bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards