Alla inlägg den 11 juni 2014

Av natalie bylin - 11 juni 2014 19:44

..så har jag och H myst ute på fm, slängde lite sopor, körde gräsklippare (läs: leksak), åkt på springcykeln, lekt med traktorn bl.a.

Sen åt vi lunch och sen sov H från ca 12.15-14.40 (!!)

Till middag vart de nudlar och kyckling med sötsursås (de va ett tag sen sist :O)

Just nu är R ute och springer och H har borstat tänderna och ligger i sin säng (vet inte om han ligger ner, men han är i sängen i alla fall). Ska se om han somnar själv eller om man måste gå dit...han är ju som f*n på att han ska hålla i tummen när han är trött eller när han ska sova. Han ha ropat några gånger..endera ropar han mamma eller nataniiii....hahahaha, härmar R när han ropar på mig ^^

Imorgon hoppas vi på bra väder så vi kan vara ute (ev att vi tar en cykeltur).


ha de!

Av natalie bylin - 11 juni 2014 12:08

Av natalie bylin - 11 juni 2014 09:07

Hallå :)
Igår när jag och H gick mot dagis såg vi två harar som skuttade omkring och åt gräs, dom va en bit ifrån men dom syntes ändå, dom är nog rätt stor :O gick sedan hem och då åt jag lite frukost, va ingen som ringde så då började jag packa upp väskorna m.m från helgen.
Sen när jag gick och hämtade H från dagis sa dom att han hade fått vattkoppor, så nu blir de minst en vecka från dagis, beroende på hur mkt koppor han får, än har han inte så många, eftersom dom måste torka ut först.
Sen kollade jag i kalendern och då hade jag varit så duktig och bokat tvättid innan jag åkte till övik men självklart va de bortglömt i måndags då vi handlade istället... Nu har jag en tid på torsdag istället! :P
Igår va jag även till stallet igen, blev en lugn skrittur på ca 1 timme, visst de va några travsteg oxå, men eftersom jag red barbacka vart de inte mer än de ;) men de va mysigt! Lite seg i början men på väg hem så ökade han lite iaf :)
På väg hem från stallet skulle jag posta ett brev, så jag slank in på affären oxå för att köpa tuggummi :D de blev även några plantor ;) jag som inte skulle plantera nått i år, de vart så iaf ;) visar bild sedan.

Ha de! :)

Ovido - Quiz & Flashcards