Direktlänk till inlägg 11 juni 2014

11/6

Av natalie bylin - 11 juni 2014 09:07

Hallå :)
Igår när jag och H gick mot dagis såg vi två harar som skuttade omkring och åt gräs, dom va en bit ifrån men dom syntes ändå, dom är nog rätt stor :O gick sedan hem och då åt jag lite frukost, va ingen som ringde så då började jag packa upp väskorna m.m från helgen.
Sen när jag gick och hämtade H från dagis sa dom att han hade fått vattkoppor, så nu blir de minst en vecka från dagis, beroende på hur mkt koppor han får, än har han inte så många, eftersom dom måste torka ut först.
Sen kollade jag i kalendern och då hade jag varit så duktig och bokat tvättid innan jag åkte till övik men självklart va de bortglömt i måndags då vi handlade istället... Nu har jag en tid på torsdag istället! :P
Igår va jag även till stallet igen, blev en lugn skrittur på ca 1 timme, visst de va några travsteg oxå, men eftersom jag red barbacka vart de inte mer än de ;) men de va mysigt! Lite seg i början men på väg hem så ökade han lite iaf :)
På väg hem från stallet skulle jag posta ett brev, så jag slank in på affären oxå för att köpa tuggummi :D de blev även några plantor ;) jag som inte skulle plantera nått i år, de vart så iaf ;) visar bild sedan.

Ha de! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :) ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23


Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :) ...

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis...

Av natalie bylin - 11 april 2016 18:14

Idag har jag varit ledig från jobbet. Dagen spenderades först med att se lite serie sen begav jag mig ut och rensade jordgubbslandet, va mkt skräp de blir av de som vissnat! Tog även bort det vissna på rabarbern. Sen hämtade jag syrran vid bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards