Alla inlägg den 6 april 2014

Av natalie bylin - 6 april 2014 19:48

Nu ikväll efter middagen åkte jag och H och handlade lite förnödenheter, han va lugn och snäll, han verkade tycka de va roligt! Vi pantade oxå bl.a hehe!

Nu sover H och jag sitter vid datorn inne i köket (vi ha flyttat databordet in till köket bredvid fönstret, blev väldigt bra), men ska nu gå och sätta mig i soffan och glo på tv eller om de blir nått på plattan kanske.

Uppdaterar er imorgon när jag varit hos sj.gymnasten om vad han sa och så vidare.


ha de!

Av natalie bylin - 6 april 2014 16:32

har hållit på städa idag med, eller rensat är ju de rätta ordet ^^ nu börjar helgen ta slut och även att veckan börjar och då har man ju inte ork att rensa så de få fortsätta nästa helg, nu vill man bara få bort allt skit här uppe i lägenheten så man kan börja nere i källaren sen...vilket projekt alltså undrar om man håller ihop eller om man bryter ihop!! Men nog om de...nu ska vi strax äta, de blir ädelostpasta med starka korvar! :)


ha de!

6/4

Av natalie bylin - 6 april 2014 10:44

Idag är humöret bättre då de är hyffsat i köket nu iaf, bara kryddskåpet att kolla över.

Vi åt hämtmat igår, jag och H tog kycklingtallrik och R tog pizza. Är glad att jag inte tog pizza som jag annars oftast gör (är därav lite less på de) så de va roligt att prova nått nytt :)

Idag blir de att röja ännu mer och kanske tvätta bilen.

Imorgon blir de dagis för H och sjukgymnast för mig :) ska kolla upp ryggen sen få vi se vad han säger, hoppas på att han är bra.

Nä dags och sätta sprätt på dagen, hejåhå...


ha de !

Ovido - Quiz & Flashcards