Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

9/6

Av natalie bylin - 9 juni 2014 19:39

I torsdags så va jag ju på sommarjobb nr 2 för att ha inskolning, gick bra men mkt info och även fast man jobbat där några somrar så blev man osäker på om man kommer komma ihåg allt..men de va ju inte så mkt som va nytt så man kommer väl in i de när man väl börjar jobba.

I fredags styrde vi kosan mot sommarstugan, fint väder var de när vi kom dit.

Handlade först när vi kom in i stan sen ut mot stugan.

När vi väl va framme vid stugan så blev gräset klippt, sen satte R igång med bygget utav sandlådan.

Det blev hamburgare till middag.

På lördagen bjöd på soligt och varmt, samt att de vart några loppisar ;D eftersom jag jobbar 8 veckor i sommar (då de är loppisar) så unnade jag mig de ;) till middag vart de kycklinglårfilé, klyftpotatis, fetaost och beasås. Ingen höjdare med kycklingen men nu ska vi försöka komma ihåg de till nästa gång :P

Söndagen va mest mulet och regn så vi blev inte kvar så länge, vi for vid 15-tiden.

Stannade till hemma hos päronen för en bensträckare och kaffetår.

Kom hem runt halv 9.

Idag har jag jobbat 8-14 på ålidhem.

Nu ikväll har alla 3 varit och handlat, skönt när de är gjort men jobbigt innan man kom iväg.


Uppdaterar er med bilder från helgen sedan, har en ledsen grabb i knäet nu.

ha de!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :) ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23


Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :) ...

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis...

Av natalie bylin - 11 april 2016 18:14

Idag har jag varit ledig från jobbet. Dagen spenderades först med att se lite serie sen begav jag mig ut och rensade jordgubbslandet, va mkt skräp de blir av de som vissnat! Tog även bort det vissna på rabarbern. Sen hämtade jag syrran vid bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards