Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

18/2

Av natalie bylin - 18 februari 2014 20:03

I helgen har H varit och sovit hos mormor och morfar själv för första gången och de gick super. vaknade några gånger på natten men somnade om fort :) lyssnade oxå bra hördes de som (efter några tillsägelser iaf hehe)

jag och R var på en teaterföreställning av klungan och de va superb som vanligt! :) hihi sen vart de några drinkar på hotell avenyn innan vi tog bussen hem. Somnade rätt snabbt då ögonen bara sved, men de va skönt att bara vara två i sängen även om de är mysigt att H sover där annars! :)

igår så hade allt gått bra på dagis, hade väl inte ätit så mkt men jag lägger inte så stor vikt på de, han äter väl om han är hungrig/behöver de och sen sov han 40 min.

idag hade han inte heller ätit så bra och sov även 40 min idag, men de är ju rätt bra, då somnar han tidigt på kvällen :)

R är nu och åker skidor och jag tittar på bygglov.

har även tvättat idag och bakat lite till Hs födelsedag :) jag hade H med mej då jag skulle baka, men han åt bara upp degen (chokladbollar) så han fick vara med pappa då istället haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :) ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23


Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :) ...

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis...

Av natalie bylin - 11 april 2016 18:14

Idag har jag varit ledig från jobbet. Dagen spenderades först med att se lite serie sen begav jag mig ut och rensade jordgubbslandet, va mkt skräp de blir av de som vissnat! Tog även bort det vissna på rabarbern. Sen hämtade jag syrran vid bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards