Alla inlägg den 14 februari 2014

Av natalie bylin - 14 februari 2014 12:26

oj, nu ha de vart ett litet uppehåll igen..men har inte haft så mkt att skriva. H skulle ju ha börjat inskolningen förra veckan, men han hade feber hela veckan. Men i måndags så började inskolningen på den nya förskolan och de har gått bra hela veckan. Jag hade nog kunnat lämna honom redan då eftersom han hade så mkt att leka med och många nya kompisar, igår fick jag gå och sätta mig i lunchrummet (kommer inte på de korrekta ordet xD) och de gick jättebra.

Idag var de första gången jag lämnade honom där och vi vinkade hejdå och han sa ingenting.

Sen skulle han sova där med, återstår att se om han somnade. Dom har då inte ringt än iaf.

Har hunnit med att städa toan ordentligt, vet inte när de va gjort sist...med detta menas då under badkaret samt avloppen, huvva de såg inte roligt ut kan jag lova.....men nu är de gjort iaf.

Nu ska jag fortsätta att torka lite golv innan de är dags att hämta lillknutten.


ha de så bra så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards