Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av natalie bylin - 31 oktober 2013 18:50

Åkte ju ner med tåget till övik och fick då sitta denna gång iaf :P haha skönt! Efter de att mamma hämtat oss på tåget for vi hem och hämtade syskonen sen vart de mysfika på uh :) H hittade en lekkamrat i lekrummet dom har där, dom hade de superkul verkade de som :) Men han vart desto argare då vi skulle ta på kläderna och gå därifrån, men tillslut så lugnade han sig ^^

Ringde även till Mona igår och frågade om hon hade nån tid för H att klippa sig och hon sa att hon hade en tid 7.30, jag sa tagen :) så nu är han klippt och fin. Sen vart de lite lunch vid halv 11 sen sovtime för lilleman. När han vaknat bar de av till min farmor, va en kul pratstund, vi fick även lite fika ;D sen gick vi hem för att äta lasagne :)

Efter maten så städade jag och syskonen deras rum, tur de är nån som kommer och reder upp situationen ;) iaf på syrrans rum. Hon har de samma som jag hade när jag bodde hemma :P haha!

Nu väntar jag och H på att mamma/mormor ska komma hem från jobbet ;D


ha de tills nästa gång! :)

Ovido - Quiz & Flashcards