Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av natalie bylin - 30 oktober 2013 10:35

Nu har jag äntligen beställt en tårtsnurra ;D bara 208kr med frakten. Hoppas den funkar bra ;D


 

sådär ser den ut ;D längtar tills den kommer!!


Av natalie bylin - 30 oktober 2013 09:09

Igår tvättade jag och H och sen när jag trodde att jag hade allt på tork så fick jag långnäsa då jag gick ner för att hämta upp den. Den tvätt som va i torktummlaren hade inte ens varit på...tur man kollar de innan man går upp då xD jaja fick sätta på den där runt 22 sen ides jag inte vänta tills 23 så jag hämtade den i morse. Tvätten va då kvar som tur va ;D

Ingen som ringt idag heller...så då antar jag att vi tar tåget ner vid 12.54 så hämtar mamma oss på norra.

I morse när jag skulle lämna H å var de en kompis som väntade på honom ;D så söta dom är <3 H gav han en kram när han kom in hihi sen sprang dom iväg och lekade i kuddrummet hihi!

Blir lite sovtid för H i em då vi ska med bussen kl 12.20, kanske man rentav ska lägga han i vagnen så få han sova där. hmm vi få se vad herrn säger om de.

nä men ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards