Direktlänk till inlägg 18 september 2013

tis+ons

Av natalie bylin - 18 september 2013 13:07

      Igår så gick de sådär igen att lämna, han blev jättearg och sen gick de bra när dom va i skogen men sen så blev de surare miner när dom kom in igen men sen efter lunch så blev han på bättre humör ;D så när jag skulle hämta honom så ville han inte hem på en gång ;D

Under tiden Hugo va på förskolan så tvättade jag all tvätt som vi hade och bar ner en sista låda och elgrillen till källaren så de börjar bli ordning i lägenheten nu. Har även sålt både kylen och infravärmen som stod i vägen ute på balkongen! Sen gav jag bort Rs gamla byrå som oxå bara va ivägen ;D men nu ska jag nog köpa en metallhylla av hörnmodell endera blir de en med 3 hyllor eller en med 4 hyllor, vi få se vilken de blir.

Här under ser ni båda modellerna.

                                                   


Idag onsdag lämnade jag Hugo vid 9.30 och idag gick de mkt bättre att lämna, han grinade ingenting :D gud så skönt de va! När jag kom tillbaka till bilen skulle jag ringa upp ett samtal som jag fick från kriminalvården igår, men då såg jag att dom höll på att ringa precis, så de va ju bra att jag hann svara! Ska nu jobba 26 och 27 som inskolningsdagar då! Sen den 30-4 så ska jag jobba 9-18. Då blir de att köra från Umeå till Sörbyn sen köra mat därifrån till häktet och anstalten, sen portionera på anstalten sen tillbaka till Sörbyn med disken, hjälpa dom där med de dom behöver hjälp med sen tillbaka med middagen till häktet och anstalt sen portionera igen och tillbaka med disk och sen hem. Kommer bli mkt körning, men de är bara dit och hem jag behöver egen bil. Dom har en bil på Sörbyn jag kommer använda för att frakta mat med ;D De är ju kul att köra bil, men efter den veckan vet jag inte ;) men roligt att jobba! Nä nu ska jag göra nått nytta.


Ha de!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :) ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23


Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :) ...

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis...

Av natalie bylin - 11 april 2016 18:14

Idag har jag varit ledig från jobbet. Dagen spenderades först med att se lite serie sen begav jag mig ut och rensade jordgubbslandet, va mkt skräp de blir av de som vissnat! Tog även bort det vissna på rabarbern. Sen hämtade jag syrran vid bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards