Alla inlägg den 6 september 2013

Av natalie bylin - 6 september 2013 23:37

Såg precis en lapp i trapphuset när vi skulle gå ut en sväng, de stod "nån som vill byta sin 2a mot en 3a" vi ska ringa imorgon! :) sen få vi se, kan ju säga att de vore inte dumt med ett extra rum ;)

6/9

Av natalie bylin - 6 september 2013 21:50

Hejsan! Har ha de varit dött ett tag! Fick en påminnelse idag om att jag har en blogg och ska bättra mig ;) 

I sommar har jag jobbat i köket på häktet och de ha varit lite annorlunda än att jobba på skola och förskola, även om de är låsta dörrar där på vissa ställen oxå! Men man ha inte varit bevakad på dom ställena ;) Jag ha då cyklat till och från jobbet och man kan ju inte säga att kondisen sitter som en smäck....ojojoj! Haha och inte ha de blivit nån förbättring på 4 veckor....haha! 

H han växer och utvecklas, dock ha de inte kommit några ord ännu! Och sen han ska inskolas på dagis till veckan.

Jag går nu sista veckan i köket på häktet, som jag vet om iaf! Sen få vi se om de blir nå mer jobb inom kriminalvården :)

Nu i veckan ha resten av familjen varit nere i övik så jag passade på att i tisdags ta ett bad och tittade film medans, så skönt de va, sen färgade jag även håret rött! Nä men nu kom de ett inlägg iaf och härdanefter ska de inte gå så långt mellan gångerna ;)


ha de så bra så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards