Alla inlägg den 9 januari 2016

Av natalie bylin - 9 januari 2016 23:52

I torsdags och igår var de stora röjardagen här hemma, alltså jag fattar inte vad jag/vi (mest jag) håller på med...de va inte så länge sen vi röjde i lägenheten och nu va de minst lika mkt som vi inte använder igen. Men var lite hårdare denna gång, kastade rätt många örhängen som jag inte använt på läääänge och som såg kassa ut. Men nu vart de hyffsat mkt bättre än innan iaf, men ska försöka slänga lite mer framöver.
Idag har jag haft födelsedagskalas, vi vart 11 pers i våran 2a, tur vi har en stor soffa (Y) hehe! Jag bjöd på diverse kakor och glass med tillbehör istället för tårta ;P
Jag fick 2 tulpanbuketter (dock va en till R), smyckesträd, mortel, m.m Riktigt bra grejer :D
Det stod klart att efter jag satt upp alla mina örhängen på smyckesträdet så kan jag köpa typ 2 par örhängen till sen har jag inte plats för nå fler xD Vill jag då köpa fler än 2 så måste jag rensa ut mer först ;)
Nä nu ska jag gå å lägga mig då klockan hunnit bli så mkt som 23:51!!! Tiden går fort när man knappar på internet hehe!
kram och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards