Alla inlägg under maj 2014

Av natalie bylin - 6 maj 2014 09:40

Jobbade på fredagen så vi åkte inte ner till övik förrän på lördagen, for först till pappa för att fira honom. Han fick grilltång och grillstekspade till grillen :) sen åkte vi till mo för att fira Rs syster som fyllde 30 år, så hon bjöd på massor med mat, smörgåstårta och marängtårta. De va riktigt gott och trevligt hade vi oxå trots mkt folk.
Igår vart de jobb 8.15-15.30 på dragonskolan och idag ska jag oxå dit och jobba, fast börjar inte förrän 10.30 och jobbar till 14.30
Ikväll blir de näst sista dagen i stallet vad jag vet än så länge, känns lite tråkigt, men vi få se vad som händer sedan.
Nä nu ska jag åka iväg.

Ha en bra dag!

Av natalie bylin - 1 maj 2014 10:51

Då va de dagen efter Valborg, hoppas alls hade ett trevligt dygn :) själv var jag, H och Mimmi på en brasa på grubbe där de va försäljning av fika och korv, samt fiskedamm för barnen :) H va lite blyg men gav ändå gubben pengen :) sen fick jag hjälpa honom att dra upp "fisken" (en liten godispåse) hehe! Sen fick han oxå se 4 flygplan som gick in för landning! :) de tyckte han va roligt!
Efter brasan for alla en sväng på Ica maxi :) sen när vi kom hem borstade jag tänderna på H sen vart de sängen för honom, han somnade fort!
Idag ska vi åka till stallet, få se vilken tid de blir :)

Ovido - Quiz & Flashcards