Alla inlägg under januari 2014

Mys

Av natalie bylin - 18 januari 2014 18:40

Just nu sitter jag och Hugo och myser under filten till barnprogrammen :) vi ha ju så kallt här så skönt med filt! (18 grader!!!)

Av natalie bylin - 18 januari 2014 17:59

..nu va de ett tag sen ja...tänkte jag skulle hoppa in här och skriva lite.

va ha hänt sen sist då? Ja de är en del xD de ha varit jul och födelsedag osv.

julen va bra, fick mkt bra saker samma med födelsedagen. Fick bl..a presentkort, bakformar, sodastreamer, lampor :) så de va bra. Hugo ha traskat på som vanligt i dagislunken och jag ha haft lite jobb så de ha varit bra.

I onsdags bakade jag min första beställningstårta, Wiiiiie, och de va en nöjd kund. I torsdags så storstädade jag ordentligt i vardagsrummet, Gud va skönt de va! Sen i fredags jobbade jag sen blev de bara lugna gatan på kvällen.

Idag va jag på stan en sväng, hittade inte så mkt där men roligt sällskap hade iaf jag och Hugo :) däremot på lidl hittade jag en del, bl.a En citruspress :D ska prova den senare! :) köpte även spislock (från en köp/säljsida) kan visa bild sen! ;)


ja ja n än ropar Hugo så få väl gå och se vad han vill

pussokram!

Ovido - Quiz & Flashcards