Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

24/1

Av natalie bylin - 24 januari 2014 11:48

Igår va hela familjen och kollade på en förskola här i närheten, ca 400 meter hemifrån. Verkar bra så de blir inskolning den 3feb och då sista veckan där han är nu, dom tycker de är väldigt tråkigt att vi ska flytta honom men samtidigt förstår dom ju oss med eftersom de är så osäkert på om de kommer stängas eller inte :) man vill ju inte riskera att hamna på andra sidan stan....men de blir nog bra de där. Pratade med dom om mina oregelbundna dagar och dom sa att de är bara att ringa sen om de är så att jag får jobb och de är ju de som är viktigast för oss.

Idag har de inte blivit jobb för mig så H ha varit på dagis 3 timmar idag och medans han va där passade jag på att städa porslinet på toa samt torkat alla golv, så de känns bra. I em hade jag tänkt att vi skulle gå ut (vi få väl se va H säger om de, igår strejkade han som bara den). Ska även starta datorn och skriva ut papperna till nya förskolan så vi kan lägga dom på lådan. 

Ikväll blir de fiskgryta som jag tänkt göra nästan hela veckan men vi hade inte alla ingredienser, men nu är dom flesta inhandlade :)

ha en fortsatt bra dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie bylin - 9 maj 2016 17:33

Efter vi cyklat skulle jag tvätta lite, så klockan gick fort så middagen fick gå fort, vart chorizo och broccoligratäng med en fetaostsallad :D ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 11:49

När vi hade ätit frukost så cyklade vi iväg till en lekplats nån kilometer ifrån oss. Kl 13 ha vi dock tvättid men vi hinner vara en stund till innan de är dags att cykla hem :) ...

Av natalie bylin - 9 maj 2016 10:23


Gårdagen spenderades med lite shopping, cykeltur och gomiddag sen! Fläskfilé, ugnpotatisar, fetsostsås, vitlöksbröd och lite grönsaker till :) ...

Av natalie bylin - 8 maj 2016 09:22

De ha hänt en del sen sist jag kikade in här! De är nu bestämt att vi flyttar till vår hemort igen, jag är så glad :D vet dock inte när flyttlasset bär iväg då nya läggan skulle renoveras osv men i slutet av maj behöver vi ha flyttat in då både dagis...

Av natalie bylin - 11 april 2016 18:14

Idag har jag varit ledig från jobbet. Dagen spenderades först med att se lite serie sen begav jag mig ut och rensade jordgubbslandet, va mkt skräp de blir av de som vissnat! Tog även bort det vissna på rabarbern. Sen hämtade jag syrran vid bussen...

Ovido - Quiz & Flashcards