Alla inlägg den 5 april 2013

5/4

Av natalie bylin - 5 april 2013 08:45

Halloj! Hade de de super uppe i Solberg. Åkte barnbacken några gånger sen vart de inte så mkt mer. R däremot åkte ju som om han aldrig gjort annat...kunde inte göra annat än att avundas honom :P Jag skulle vilja åka som han men jag är för rädd :O men jag är ju höjdrädd oxå....

I tisdags red jag och fick se på bilder hur fan jag satt som, var rak i ryggen men benen hade jag verkligen ingen koll på :O va ju typ upp bakom sadeln :O men några kort vart bra ^^

Har inte hänt så mkt mer i veckan än de, ska åka ner med tåget kl 13 idag och sen ska jag klippa mej kl 15.30

Ska även passa på att ta bilder på alla hästgrejer som är kvar sen 2010 som jag ska försöka sälja av!

Kommer finnas på min fb fr.o.m söndagkväll/måndag förmiddag :)

Nä nu ska jag väl klä på mej och H så de är klart, sen packa.


Ha de så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards