Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av natalie bylin - 26 oktober 2012 09:13

Började skriva på ett inlägg igår men de kom saker emellan som gjorde att de aldrig blev klart :P

Bl.a bokade jag biljett till konsert och flyg ner till stockholm där min faster bor, som för övrigt är en av dom som sjunger, Louise Hoffsten ska oxå sjunga ;D så ska blir riktigt kul att hälsa på dom :)

Åker ner torsdag 15 nov och åker hem 18 nov :))

Jag höll på att packa inför resan ner idag så de mesta är klart, dock ett problem..Hugo sover fortfarande, de är han i ett nötskal de..alltid när man ska iväg nånstans så sover han som bäst haha ! Så man måste väcka honom och då blir han arg :P ha iaf hunnit duscha,(brrrr va kallt de va att kliva upp från den sköna sängen) fixa mej samt ätit frukost :)

Och nu sitter jag ju här och skriver. Ska köpa bl.a en tiger åt Hugo med böjbara armar och ben, den kommer han nog tycka om :) Sen ska jag till moderns jobb för att lämna lite stuffs. Efter de andra köpet för veckan sen ska jag hälsa på micka tills mamma slutar ;D (tro jag).


nä de va väl allt jag hade nu, haha!

ha de!



Ovido - Quiz & Flashcards